U petak nakon posla Bla Bla car-om sam krenuo k tebi na vikend. Našli smo se kod autobusnog kolodvora . Planirali smo malo prošetati gradom, no prevarili smo se. Vjetar, kiša i grozna gužva zbog utrke relija pokvarili su nam planove pa smo krenuli prema stanu.

Idući dan smo išli do Prečka da kupim zaštitno staklo za novi mobitel.
Kasnije smo se još malo prošetali kvartom pa otišli u Gin Garden na kavu i kolače.

Predivan kafić okružen prirodom i kućicom na drvetu. Vratili smo se u stan praviti ručak. Ostatak dana je padala kiša, odmarali smo i gledali emisije na laptopu.

Sutradan smo išli do Avenue Malla i kupila si jednu lijepu haljinu.
Nakon tog smo jos ručali i malo odmorili, a potom sam morao ići doma.
Sumoran i ljigav vikend ali opet drag.

Ovo je bio naš zadnji susret na daljinu jer sam dao otkaz na poslu te se uskoro selim kod tebe.
Još malo, vidimo se za tvoj trideseti rođendan. Volim te puno :*

Pomalo nenadano pojavila se ideja da mi dođeš u Slavoniju. Prijatelj je išao kući pa te povezao u petak nakon posla. Jedva sam čekao vidjeti te.

Pridvečer si stigla, kratko smo popričali sa mojima a ostalo vrijeme proveli zajedno u sobi.

U subotu sam radio a ti si išla na šišanje i frizuru. Nakon toga smo išli na ručak sa mojima u restoran Eden. Naručili smo dvije plate: mesnu i riblju te se pošteno najeli.

Navečer smo išli u obilazak Aljmaša pa na koncert Damira Urbana u Erdutu.
Koncert je bio u vinogradu, sa pogledom na Dunav, sjedili smo na u sijenu i uživali u koncertu.

Bilo je baš lijepo. Sutra smo još posjetili prijatelja, a pridvečer si već išla natrag prema Zagrebu.
Bilo je kratko, ali bas lijepo :)...Vtp :*

Još jedan vikend u Zagrebu. Koronavirus se još uvijek širi i ne zna se kraj pandemije. Čini se da ovo nikad neće završiti.

Iako sam se mislio kako ću do Zagreba, odlučio sam ići svojim autom.
Nakon posla sam produžio prema Zagrebu, k tebi.

Tijekom večeri smo gledali emisije te uživali što smo opet zajedno.
Sutradan nakon ručka smo vrijeme odlučili provesti na Sljemenu. Išli smo autom do planinarskog doma Tomislav i tornja.

Nakon tog smo još otšli obići stazu Runolist gdje se pruža pogled na Zagreb.
Kad smo sve to vidjeli i obišli, već je padao mrak pa smo krenuli prema stanu.

Idući dan smo napravili šetnja oko cijelog Jaruna...Iako smo pretjerali, bilo je zabavno.
Malo smo odmorili, napravili ručak a zatim sam veći vec morao kretati kući.

Ovaj vikend mi je nekako ekspresno brzo prošao ali to je valjda tako kad nam je lijepo.
Najveća pusa :*

Tri tjedna rada, bez viđanja, i 24.07. je započeo je naš prvi zajednički godišnji odmor kako oboje radimo. U petak nakon posla sam krenuo autom prema Zagrebu. Oko 17:30h sam bio već kod tebe u stanu. Kratko sam odmorio i pojeo, pa smo krenuli prema moru.

Oko Karlovca je bila očekivano manja gužva ali kasnije se i promet raščistio. Taj dan su predviđali veliko nevrijeme ali sam ja vjerovao da će nas to zaobići. Na sreću, tako je i bilo.

No problemi su krenuli kod Benkovca, kad sam shvatio da mi auti blicaju i da mi oba prednja svijetla na autu odjednom više ne rade. Taman je tad padao mrak, a ko za vrag, počela je padati i kiša.
Gore ne može.

Odlučio sam usporiti, upaliti sva četiri žmigavca i nekako odvoziti do Vodica. Bilo je to najdužih 45 minuta u mom životu, ali uspio sam i u 22h smo bili u stanu.

U ponoć si mi čestitala rođendan i dala predivan poklon. Jako mi se sviđa ;).

Sutra ujutro sam otišao do majstora da mi riješi problem. Ispalo je da su pregorile obje lampice u isto vrijeme što je jednako znanstvenoj fantastici. Bio sam sretan što nije neki veći problem jer mi je cijeli godišnji ovisio o autu.

Kad smo se vratili u stan, napravili smo ručak, pojeli komad rođendanske torte i otišli na kupanje.

S obzirom da ti je tati nedavno dijagnosticirana teška bolest, u ponedjeljak smo krenuli prema Splitu.
Tri dana smo bili u stanu sa tvojima. Šetali smo, kupali se na Žnjanu a ostatak vremena bili sa tvojima.

Zatim smo otišli kod bake u stan. Družili smo se sa prijateljima, tvojim bratom i nećacima, kupali se i uživali na odmoru.

Jedan dan smo odlučili istražiti Makarsku rivijeru. Prvo smo se zaputili do Biokova. Tamo nas je dočekao ogroman red čekanja za pogled na Sky Walk. Odlučili smo okupati se u Tučepima i nismo pogriješili jer je more bilo čisto i predivno.

Nakon ručka, krenuli smo ponovno prema Biokovu sa nadom da će red čekanja biti nešto manji. Oko 45 minuta smo čekali na red, pa smo se autom penjali po uskoj cesti do vrha.

Cesta je uska i opasna, sa pogledom na provaliju i puno neograđenih dijelova. Problemi kreću kad se auti mimoilaze iz suprotnog smjera. Oko 45 minuta u grču do vrha se ipak isplatilo jer je pogled stvarno spektakularan.

Poslikali smo se te ponovno krenuli istom cestom.

Zatim je počela padati kiša koja nam je nakratko poremetila planove. Stali smo u Baškoj vodi na piće. Kada se nebo razvedrilo, krenuli smo šetnicom prema Breli. Tamo smo se i okupali i uživali na čuvenoj plaži Punta Rata.

Sljedeći dan smo sa tvojom mamom išli na izlet na Kozjak, zatim Klišku tvrđavu i Solin gdje smo na kraju dana pojeli i pizzu. Bio je to lijep izlet.

Sutra ujutro smo otišli obići crkvu sv. Jere koja se nalazi duboko u Marjanskoj šumi. Nakon toga smo spakirali stvari te krenuli prema Vinišću. Usput smo svratili do Kaštel Lukšića na piće sa prijateljima.

U Vinišću je već bila cijela tvoja obitelj. Družili smo se, kupali i brzo su prošla dva dana.
Tjedan dana godišnjeg je već prošlo. Zatim se vraćamo autom prema Vodicama. Usput stajemo u Rogoznici, pa na vidikovac Gospe od Loreta gdje se pruža spektakularan pogled na Primošten i otoke.

Sljedećih tjedan dana uživamo i iskorištavamo maksimalno godišnji do kraja. Kupamo se po Vodicama, istražujemo Šibenik i tvrđave, Jadriju, Murter...

No ni to nam nije dosta te se odlučujemo posjetiti i Dugi otok za koji pričamo već godinama kako bi ga htjeli posjetiti. Rano ujutro eksperimentiramo sa dronom na Plavoj plaži pa krećemo prema Zadru.

U 8h kreće trajekt prema Dugom otoku te se ukrcavamo autom. Nakon sat i pol smo na otoku. Prvo odlučujemo posjetiti plažu Veli rat na kojem se nalazi svjetionik i ljuljačka.

Zatim put nastavljamo prema najpoznatijoj otočnoj plaži Sakarun gdje se i kupamo. Nije kao na slikama te je dosta onečišćena ali opet predivna.

Nakon toga odlazimo do plaže Veli žal koja jčišća i podcjenjenija plaža od Sakaruna. Tamo se kupamo te nastavljamo put prema drugom kraju otoka i parku prirodi Telašćica.

Ti padaš s nogu od vrućine i umora već ali nekako uspjevamo većinu toga vidjeti. Od poznatih klisura, vidikovca, slatkovodnog jezera Mir i brojnih plaži. Odlazimo još otkriti i plažu Brbinjšćica. Nekim čudom uspijem izaći iz onog divljeg puta.

Nakon toga vraćamo se na trajekt u luku Brbinj, stajemo u kolonu i pravim glupost. Sunce me zasljepljuje, rukom pokušavam spustiti onu zaštitu, ne vidim da je auto ispred mene stao te se zabijam autom u njega. Branik mu je oštećen, ispunjavamo europsko izvješće i nastavljamo put prema stanu. Bio sam ljut na sebe i to mi je pokvarilo cijeli dan, ali šta je tu je.

Sljedeći dan odmaramo, kupamo se u Vodicama te punimo baterije za povratak sutra kući.
U nedjelju ujutro krećemo ka Zagrebu. Provodim s tobom još par sati u stanu pa krećem ka Slavoniji.

Bio je ovo jako lijep i sadržajan godišnji odmor u kojem smo svašta novog istražili, i uz to proveli vrijeme i sa tvojima. Fališ mi:*

Iako nisam planirao, put me odveo u Zagreb. U subotu sam radio te sam nakon posla krenuo prema tebi. Prije 14h, stvorio sam se pred vratima a ti si me iznenađeno dočekala i poljubila.

Za ručak si skuhala tjesteninu i mljeveno meso a nakon ručka smo zaspali. Kasnije smo izašli na zrak igrati badminton u park. Nije nam baš najbolje išli ali smo se barem malo razgibali i nasmijali.

Nakon igre smo još malo prošetali kvartomi vratili se u stan. Sljedeći dan smo išli u novo istraživanje Zagreba. Auto smo ostavili kod Britanskog trga pa krenuli prema Strossmayerovom šetalištu.

Odlučili smo istražiti Dubravkin put, šuma koja se nalazi u samom centru grada. Zatim smo prošetali Tuškancom, Cmrokom te se vratili opet prema Britancu...

Bilo je vruće i napravili smo lijepu šetnju. Sutra si radila a ja sam imao razgovor za posao...Nakon posla sam te pokupio autom te smo zajedno ručali a za dva sata sam išao kući.

Volim te ljubavi :*

U petak nakon posla krenuli smo prema moru. Ti autobusom do Splita, a ja BlaBla Carom do Vodica.
Kasno navečer smo došli na odredište. Roditelji i sestra su mi bili u stanu pa su me dočekali tamo.

Sutra smo slavili tatin 60. rođendan. Ujutro smo bili na kupanju a za ručak smo išli u restoran Arausa na pašticadu. Ti si dan provela na kavama sa prijateljima i vikendici u Vinišću.

U nedjelju ujutro sam krenuo autobusom prema Splitu. Došao sam taman na ručak kod tvojih. Nakon toga smo se otišli još okupati na plažu na Žnjan a navečer smo išli sa prijateljima na piće. Skupili smo svi zajedno od Rijeke, Brača, Splita, Zagreba i Belišća i bilo je lijepo.

Idući dan smo proveli još kod bake a nakon ručka smo krenuli BlaBla Carom prema Zagrebu. Ti si uspjela ostaviti torbicu u maminom autu pa smo još čekali da ti ju donese.

Došli smo oko 17h, kratko smo se još družili u stanu a u 21h sam imao prijevoz za Slavoniju. Iako sve brzinski, uspio sam se i okupati i biti s tobom i svojima i bilo mi je baš lijepo. Pusa najslađa :*

Nakon dva tjedna, došla si u Slavoniju. Uzela si dan godišnjeg te na kraju dobila četiri dana biti sa mnom.

U srijedu nakon posla krenula si BlaBla Carom prema Slavoniji. Došla si koju minutu prije nego sam se pojavio autom. Kada smo došli kući, kratko smo popričali sa mojima a nakon toga naručili pizzu. S obzirom da je sutradan bio praznik, odlučili smo otići u restoran na ručak. Odluka je pala da to bude restoran Crna svinja u Čepinu.

Nismo požalili, jer restoran je moderan i lijepo uređen, a hrana izvrsna. Za predjelo smo naručili zapečene puževe na maslacu i začinskim biljem. Meni je bilo prefino a tebi baš i ne. Za glavno jelo si naručila lungić umotan u slaninu a ja svinjske obraze u umaku od ruma.

Sljedeći dan sam radio pa smo bio doma tek nakon pola 5. Navečer smo išli do prijatelja na druženje.

Zezali smo se, pričali te u ponoć išli kući jer smo sutra išli na vjenčanje.
Išla si ujutro na frizuru, a potom te šminkala moja sestra. Lijepo si izgledala.

Oko 15h smo već bili kod prijatelja u kući i tamo slavili. Oko 16h smo išli u Čepin po mladu, zatim u crkvu i kasnije u salu za vjenčanje.

Jeli smo, pili, plesali i sve je super prošlo osimšto je mene uhvatila migrena pa smo u 3:30h išli kući. Ujutro smo spavali do kasno i uživali još zajedno do navečer kad si imala prijevoz za Zagreb.

Iako kratko, bilo nam je lijepo kao i uvijek te jedva čekam novi susret. Obožavam te :)

Nakon što sam se vratio, tjedan dana sam radio pa sam morao ići na prisilni godišnji odmor zbog manjka posla i cjelokupne situacije zbog koronavirusa.

Petak poslije posla sam došao doma na ručak, pa krenuo autom prema Zagrebu.

Oko pola 8 sam već bio u Zagrebu. Iznenadio sam te donjevši puno zabavnih stvari (pikado, rekete za stolni tenis i tenis). Već sutra smo išli na izlet sa prijateljima na Plitvička Jezera.
Unaprijed smo kupili promotivne karte od 30kn koje inaće dođu 200kn.

Došli smo tamo u 10h. Odabrali smo srednje zahtjevnu stazu od 6-8h. Obišli smo Veliki slap, Kozjak, Veliki i Mali prštavac i brojne druge... Bio je jako lijep dan i uživali smo u prirodi.

Na kraju nas je uhvatila jaka kiša pa nismo uspjeli vidjeti vidikovce koji su nam bili na putu.

Nakon toga smo otišli u Rastoke i sjeli u lijepi restoran sa vodopadima. Prijatelj i ja smo naručili janjetinu sa krumpirima a vi ste jeli vegeterijanske mikseve. Bilo je jako fino.
Na povratku smo svratili još u Kaufland i kupili brojne aparate (mikser, štapni mikser, rezač za luk..)

Sutra su nam došli prijatelji u posjet. Igrali smo pikado, Uno, Drawful 2 i jeli burekčiće.
Od ponedjeljka do petka si radila pa bi se vidjeli tek nakon 16h kada bi došao autom po tebe.
Svaki dan bi kuhao ručak i dosađivao se, a s tobom bi igrao tenis, stolni tenis ili pikado.

Za vikend sam isplanirao izlet po Zagorju. Ukratko: malo kulture, romantike, planinarenja i shopinga.
Prvo smo išli u Krapinu obići Muzej krapinskih neandertalaca i šetnicu oko muzeja. Nakon tog smo išli u Trakošćan i šetali oko predivnog jezera i pogleda na dvorac.

Zatim je došlo vrijeme za planinarenje i penjanje do vrha Kostelgrada. Na vrhu brda i grada Kostela, nalaze se ostaci nekadašnje utvrde sa predivnim pogledom na zagorske brege i Sloveniju.

Nakon toga si se presvukla u crvenu haljinu pa smo još produžili i do dvorca u Velikom Taboru. Predivan dvorac na vrhu brda.

Zatim je usljedila zabavna voznja Čretjem i traženjem Vuglec brega i restorana u kojem smo imali dogovoreni ručak.

Navigacija nas je odvela na potpuno krivi put te smo se makadamskim putevima probijali po bregima.

Na kraju se sve isplatilo jer smo pronašli taj restoran koji je stvarno predivan, kao i hrana. Za hladno predjelo smo jeli zagorsku platu a za glavno jelo gulaš od divljači. Baš smo se najeli.

U povratku smo još svratili u shoping centar „Roses“ u Sveti Križ Začret. Kupila si par stvari pa smo krenuli prema stanu. Sljedeći dan sam već morao ići doma pa smo dan proveli zajedno.

Kao i uvijek, jako mi bilo lijepo i prebrzo mi s tobom prođe vrijeme.

Za dva tjedna mi stižeš pa idemo na vjenjčanje od prijatelja...Volim te, najslađa pusa :)

Započet ću sa koronavirusom. Hmm, što li je sad to?

Koronavirus je bolest koja se pojavila u Kini u listopadu 2019. godine i koju uzrokuje novi virus COVID-19. Nitko ne zna sa pouzdanošću kako se širi, ali broj zaraženih se svakim danom povećava.

Infekcija najčešće uzorkuje simptome poput povišene temperature, suhog kašlja i umora, dok se rjeđe javljaju bolovi u tijelu, začepljen nos i grlobolja. razvoja upale pluća, a u rjeđim slučajevima dolazi i do smrti.

Broj zaraženih se sve više širio svijetom, naši političari i epidemiolozi su nas uvjeravali da je bolest potpuno bezopasna, da neće doći u Europu i Hrvatsku, te da nema mjesta panici.
25.02. desio se prvi slučaj koronavirusa u Hrvatskoj.

22. ožujak 2020. – u Hrvatskoj je već 254 zaražena, veliki potres pogođa Zagreb te ministar Božinović objavljuje odluku o zabrani napuštanja mjesta prebivališta od ponoći.

Direktor nam poručuje e-mailom da nas čekaju teška vremena, da se organiziramo i od sutra započnemo raditi od kuće.

Ti si u velikom šoku zbog potresa, te me moliš da dođem što prije jer nakon ponoći više neću moći.
Na brzinu se spremam, te krećem autom prema Zagrebu.

Jurim, srce kuca kao ludo, što ako me policija zaustavi i vrati natrag, pitam se da li je ovo ispravna odluka te da li ću uspjeti stići do ponoći.
U pola 12 dolazim pred zgradu i zovem te mobitelom da sam stigao.

Grliš me svom snagom i govoriš kako ti jako puno znači što sam došao i da ko zna koliko će ovo sve potrajati.
Pomažeš mi da unesemo sve stvari u stan.

Odlazimo spavati ali od uzbuđenja i cijele situacije ne možemo spavati te pričamo do dugo u noć.

Sutra počinje moj prvi dan rada od kuće a ti odlaziš na posao.
Saznajem da je dosta ljudi u mojoj firmi zaraženo, da se ne osjećaju dobro te se pitam da li sam i ja zaražen, iako nemam simptoma.

Broj zaraženih se opet povećava te i tvoj direktor donosi odluku da od sutra radite od kuće.

Na televiziji epidemiolozi upozoravaju da svi ostanemo u kući, da smijemo ići samo u trgovine i to samo ako imamo maske za lice.

Ispalo je da ćemo zbog koronavirusa, sljedećih mjesec i pol dana živjeti zajedno. To me je jako veselilo. Do 16h bi radili a ostatak vremena bi gledali filmove, seriju Casa de papel, kuhali ručkove, vježbali, igrali igre te se čuli online sa prijateljima.

Provodili smo 24 sata na dan, bilo je tu naravno i svađa, netrpeljivosti,“manjka zraka“ jer smo zatvoreni u stanu, bez balkona, ali i puno smijeha i sreće.

Sljedećih tri tjedna smo jedino izvan stana išli u trgovinu sa maskama na licu, a moji su nam poslali veliki paket sa slavonskim proizvodima koji nas je lijepo iznenadio.

Proslavili smo i naš prvi zajednički Uskrs. Kuhali smo šunku, kucali se jajima.
Nakon Uskrsa smo počeli sve više izlaziti i šetati po kvartu iako te je bilo jako teško na to natjerati.

Nakon još tjedan dana, dogovorili smo se sa prijatejima da se vidimo i da odemo na planinarenje na Sljeme. Bilo je to moje prvo planinarsko iskustvo. Našli smo se na početku Bikčevićeve staze. Ispalo je da to uopće nije laka staza za penjanje i da je srednja po razini težine.

Na početku ste ti i prijateljeva cura planinarenje jako teško podnosili i činilo mi se da nećete moći još dugo izdržati.

Nakon sat vremena, noge su mi bile već jako teške te sam se osjećao poprilično umorno dok si ti hodala kao curica i govorila nam da se ubrzamo.

Sat i pol trajala je sveukupno ta muka a onda smo se popeli na Planinarski dom Puntijarka. Kratko smo odmorili pa krenuli ići natrag. Silaženje je bilo mnogo lakše te smo za sat vremena bili na početku staze.
Jedva sam dovezao auto do kuće od umora, brzo smo zaspali te sam sutra imao upalu svih mogućih mišića u nogama.

Nekoliko dana nakon toga smo se opet družili sa tim prijateljima u njihovom stanu. Igrali smo play station 4, čovječe ne ljuti se, pili i zezali se.

Jedan dan smo išli i kod drugih prijatelja u stan te smo igrali Uno.
Išli smo za vikend u Samobor. Penjali smo se šumom do starog grada, šetali centrom grada te se popeli na vidikovac sa kojeg se pružao predivan pogled na grad i Samoborsko gorje.

Posjetili smo još i jezero Orešje te uživali u prirodi.

Broj zaraženih se spustio na manje od 20 zaraženih po danu te je donesena odluka da se od ponedjeljka svi vraćamo na posao.

Prijatelji su namjoš došli u posjet te smo igrali zanimljivu igru Drawful 2 preko JackBox TV-a.
Jako nam se svidjelo planinarenje, pa smo u subotu otišli opet na Sljeme ali na drugu stazu na zapadni dio Medvednice.

To je manje zahtjevna staza koja vodi do pećine Veternice i planinarskog doma Glavica gdje se vidi cijeli Zagreb.

U nedjelju (11.05.) sam nažalost morao ići doma, a u Hrvatskoj je do tada registrirano skoro 2000 zaraženih od koronavirusa.

Bio je to naš najduzi period zajedno i bilo nam je jako lijepo i zabavno.

Nažalost još uvijek smo na daljinu, ali nadam se da ću brzo nešto naći iako mi ovo sa koronavirusom ne ide u prilog jer je veliki broj ljudi ostao bez posla.

Budimo pozitivni, znaj da te volim :*

Nakon dva tjedna si mi došla u Slavoniju. Našao sam ti prijevoz preko BlaBlaCara. Uspio sam te nagovoriti da te neće nitko oteti i pojesti ako sjedneš u auto nepoznate osobe.

Na kraju ti je bilo super tako putovati, brzo si stigla i ispalo je da još dvije Dalmatinke idu s tobom do Slavonije.
Pokupio sam te na naplatnim kućicama te smo produžili do Portanove da vidimo što ima novoga.
Nakon toga smo došli kući i kratko bili sa mojima.

Sutra smo odlučili otići na izlet do Đakova u kojem još nismo bili.
Prošetali smo parkom i centrom grada, poslikali se pored katedrale. Simpatičan grad.

Na povratku smo još svratili u Osijek na punjene palačinke u Rocher crepe&wrap&waffle. Bile su fine ali obilne te smo jedva disali nakon toga.

Navečer smo još išli kod prijatelja na rođendan i druženje. Igrali smo rulet na eks i bilo je baš zabavno. Išli smo još van i plesali smo i pili do dugo u noć.

Sutra smo bili ko zombiji od prošle noći, a navečer smo išli zajedno BlaBlaCarom u Zagreb jer sam uzeo tri dana godišnjeg odmora.

Ostale dane u Zagrebu sam proveo odmarajući i šečući po obližnjim kvartovima dok si ti radila.
Jedan dan su nam u posjet došli tvoja prijateljica sa posla i njen dečko. Lijepo smo se ispričali i upoznali.

Nakon toga je uslijedio povratak i vraćanje na posao.